جمعه 7 اردیبهشت 1403

عرضه اولین قطار الکتریکی آلستوم در قالب سفارش جدید هند

قطار الکتریکی آلستوم

آلستوم، اولین قطار الکتریکی شش واگنی از 30 دستگاه سفارش شرکت حمل‌و‌نقل منطقه‌‌ای ملی هند برای بکارگیری در مسیر دهلی به قاضی‌آباد را طی مراسمی رسمی تحویل داد. پروژه قطار الکتریکی آلستوم، در قالب برنامه ملی هند موسوم به سامانه حمل‌و‌نقل پرسرعت RRTS انجام می‌شود.

سرعت بیشینه این قطارها به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و استفاده از آنها در مسیر مذکور 40 درصد صرفه‌جویی زمانی در طول سفر را به‌همراه دارد. بنابر اعلام مقالات مسئول در راه‌آهن هند، کابین مسافران این قطار به تلویزیون مدار بسته با امکان دسترسی به اینترنت Wifi و همچنین پورت شارژ USB مجهز هستند و نمایشگرهای پویا جهت نشان‌دادن مسیر در نقاط مختلف داخل واگن‌ها نصب شده‌اند.

قرارداد اجرایی این پروژه، به ارزش مالی 436 میلیون یورو بین بخش ریلی بمباردیر وابسته به گروه صنعتی آلستوم و هند بسته شده‌است. تولید اولین قطار از 30 دستگاه سفارشی در مدت کمتر از 12 ماه در تاسیسات شرکت آلستوم در ايالت گجرات هند تکمیل شد.

” بخوانید: افزایش فروش مرسدس بنز هند در سال ۲۰۲۱

بنابر اعلام آلستوم، در تولید نخستین دستگاه از این قطار، سیاست هند در استفاده حداکثری از توان کارخانجات و شرکت‌های صنعتی بومی هند رعایت شده و ساخت بوژی و بدنه واگن‌ها و همچنین آزمایش‌های صحه‌گذاری و تحویل‌گیری، با مشارکت این مجموعه‌ها در هند انجام شده‌است.

منیع:

railjournal

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب