سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

گسترش شبکه ایستگاه‌های شارژ خودرو در مسکو

ایستگاه شارژ خودرو در مسکو

شرکت گرین درایو، در روزهای آغازین سال ۲۰۲۲، از راه‌اندازی چهار ایستگاه شارژ خودرو در مسکو و کراسنودار خبر می‌دهد. این شرکت، در قالب یک پروژه بزرگ قصد دارد محدوده کامل بزرگراه ام4 و مناطق اطراف آن را در حدفاصل بین مسکو تا ناواراسیسک و سوچی با نصب ایستگا‌‌های شارژ خودرو برقی پوشش دهد. این تجهیزات، شارژ خودرو الکتریکی را با سرعت بالا در زمان کوتاه انجام می‌دهند و بهره‌برداری از شبکه کامل آن‌‌ها، از تابستان سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

در قالب این پروژه شرکت گرین درایو، بیش از ۲۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی با ظرفیت 150 کیلووات در منطقه کراسنودار، روستوف و ورونژ در امتداد بزرگراه ام۴ نصب و راه‌اندازی خواهند شد. پیش از این، پنج ایستگاه شارژ اولیه در پاییز  ۲۰۲۱، در اطراف شهرهای سوچی و منطقه روستاف راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود در سال جدید میلادی، نه ایستگاه دیگر به این محدوده اضافه شود.

در مجموع، بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط شرکت گرین درایو، انتظار می‌رود تا در سال ۲۰۲۲، بیش از ۱۰۰ ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی در خاک روسیه نصب شود. تمایل به استفاده از خودروهای الکتریکی در روسیه همانند روند جهانی حاکم بر آن، رو به افزایش است. در سال ۲۰۲۱، بیش از ۶ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در سراسر دنیا به فروش رفته‌است. بیش از نیمی از این خودروها، توسط مشتریان چینی خریداری شده‌است.

 

منبع:

eprussia

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب