جمعه 31 فروردین 1403

رونمایی از برند روسی جدید AURUS

برند روسی AURUS 

برند روسی AURUS، محصول موسسه فدرال سراسری دولتی و تحقیقاتی خودرو و اتوموبیل- انستیتو نامی (مرکز علمی دولتی فدراسیون روسیه و دارنده نشان پرچم سرخِ کار) در حال باز کردن افق‌های جدیدی در عرصه صنعت هوانوردی و حمل‌ونقل زمینی است.  

برند لوکس روسی AURUS در حال تبدیل شدن به بستری برای نشان دادن توانایی‌های صنعت فدراسیون روسیه در توسعه و تولید محصولاتی با ویژگی‌های منحصربفرد است. 

بخوانید: بررسی خصوصیات خودروی الکتریکی زتا ساخت فدراسیون روسیه

در نمایشگاه هوایی ۲۰۲۱ دبی، جت AURUS BUSINESS ، هلیکوپتر AURUS ANSAT و لیموزین AURUS SENAT به نمایش گذاشته شدند. 

جت مسافربری AURUS BUSINESS

بعنوان بخشی از نمایشگاه هوانوردی، اولین نمایش جهانی جت تجاری روسیه با نام تجاری AURUS برگزار شد. جت AURUS BUSINESS اولین هواپیمای مسافربری از خانواده سوپرجت است. سیستم سوخت اضافی نصب‌شده روی این جت مسافربری، برد پرواز را تا 7200 کیلومتر افزایش می‌دهد.

تمام اقدامات اجرایی از جمله تولید و ادغام قطعات روی کابین VIP داخلی هواپیما، به ترتیب توسط مرکز سفارشی‌سازی در شهر کازان و توسط شرکت روسی Tulpar، بخشی از گروه Itelma، انجام می‌شوند. از نظر عملکرد پرواز، حجم کابین، شاخص‌های قیمت و هزینه‌های عملیاتی، جت AURUS BUSINESS از برند روسی AURUS، یک محصول بسیار رقابتی محسوب می‌شود. 

بالگرد AURUS ANSAT 

در غرفه AURUS، برای اولین بار در خارج از فدراسیون روسیه، یک فروند بالگرد AURUS ANSAT با یک کابین خاص ارائه گردید که پروژه طراحی آن توسط متخصصان انستیتو نامی انجام شده بود. چیدمان کابین شامل دو صندلی برای مسافران VIP و سه صندلی برای همراهان است. این کابین، بعنوان بزرگترین کابین در کلاس خود و به همراه راه‌کارهای طراحی، حداکثر راحتی را برای مسافران فراهم می‌کند. برای اولین بار از سیستم محافظ نور با کنترل لمسی برای کابین VIP هلیکوپتر استفاده شده‌است. روشنایی مجزا و تهویه هوا، راحتی بیشتری را برای هر کدام از مسافران ایجاد می‌کند.  

بالگرد برند روسی AURUS اولین بار توسط هلدینگ هلیکوپتر فدراسیون روسیه در قالب نمایشگاه هوایی 2019 ماسک در فدراسیون روسیه به نمایش درآمده بود. در سال 2020، بالگرد AURUS ANSAT برنامه آزمایش پروازی را تکمیل کرد و توسط آژانس حمل‌و‌نقل هوایی فدرال تایید شد. 

حضور برند روسی AURUS در حوزه تولیدات وسایل نقلیه زمینی 

شرکت در نمایشگاه هوایی ۲۰۲۱ دبی برای بخش وسایل نقلیه AURUS که با نسخه زرهی لیموزین AURUS SENAT ظاهر شد، از مهم‌ترین رویدادها بود زیرا مطابق با استراتژی توسعه پروژه، اکثر خودروهای AURUS در سال های2021 تا 2030 تولید خواهند شد و برنامه‌ریزی فروش آن‌ها برای عرضه در بازارهای خارجی انجام شده‌است. قبل از همه نیز صحبت در مورد کشورهای خاورمیانه، بخشی از منطقه مِنا (خاورمیانه و شمال آفریقا)، است. هلدینگ Tawazun که دومین سهامدار این شرکت است نیز AURUS را به این منطقه متصل میکند. 

فرآیند توسعه خودروهای AURUS 

خودروهای AURUS خانواده‌ای از وسایل نقلیه لوکس هستند که توسط انستیتو نامی و به سفارش وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه توسعه یافته‌اند. در پاییز سال 2013، دستوری برای شروع توسعه پروژه پلتفرم ماژولار یکپارچه امضا شد و در سال 2018 اولین خودروی خود، لیموزین AURUS SENAT را بعنوان یک وسیله نقلیه رسمی در مراسم تحلیف رئیس جمهور فدراسیون روسیه تولید کرد. تولید خودروهای برند روسی AURUS در زیرساخت‌های متعلق به انستیتو نامی گسترش یافت و از ماه می 2021، تولید سری در کارخانه Aurus LLC در Yelabuga جمهوری تاتارستان در فدراسیون روسیه راه‌اندازی شد. 

 

منبع:

nami

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب