شنبه 1 اردیبهشت 1403

خودروسازی گاز روسیه مدل‌های جدید نسل NN را برای خرده‌فروشی و تجارت سیار معرفی کرد

معرفی Sobol NN توسط خودروسازی گاز روسیه

در فروم هفته خرده‌فروشی روسیه در مسکو، خودروسازی گاز روسیه (GAZ) مدل‌های جدیدی از وسایل نقلیه را برای حمل و نقل شهری، خرده‌فروشی و تجارت سیار ارائه کرد. به گزارش سرویس مطبوعاتی این خودروسازی، وانت شهری Sobol NN در خط تولید GAZ منعکس‌کننده تقاضای رو به رشد خدمات تحویل و شرکت‌های فعال در بخش تجارت آنلاین برای یک وسیله نقلیه تحویل جمع و جور، قابل مانور و در عین حال جادار و راحت است.

این ون به دلیل ابعاد کوچک به طول 5120 میلی‌متر، ارتفاع 2430 میلی‌متر و شعاع گردش کوچک 5.4 متر، می‌تواند به راحتی در ترافیک سنگین حرکت کند، در خیابان‌های باریک و بلوارهای شلوغ رانندگی کند و بدون ایجاد مزاحمت برای مسافران پارک کند. همچنین نمونه پیش تولیدی Sobol NN در نسخه یک وانت باری سه نفره با حجم بدنه 7.8 مترمکعب ارائه شد. ابعاد محفظه بار (l / w / h) − 2600x1860x1614  میلی‌متر است. در آینده، سری Sobol NN شامل ون‌هایی با کابین‌های تک‌ ردیفه و دو ردیفه، با ارتفاع‌های مختلف بدنه و همچنین مینی بوس‌ها خواهد بود.

” بخوانید: خودروسازی یوآز و آوتوواز تامین‌کنندگان جدیدی برای سیستم ABS پیدا کردند

وانت یخچالی GAZel NN برای حمل و نقل کالاهایی با شرایط دمایی سخت مانند محصولات منجمد طراحی شده‌است. کامیون غذا در شاسی GAZel NN مجهز به تجهیزات لازم برای تهیه غذا و نوشیدنی در عملکرد مستقل است: یک سطح سرخ کردنی، یک منقل، یک سرخ کن عمیق، یک اجاق مایکروویو، یک توستر، یک دستگاه قهوه. دو میز که یکی از آن‌ها مجهز به سطح خنک‌شده، سیستم تهویه آب و اگزوز است، کار راحت را برای یک تیم سه نفره تضمین می‌کند.

منبع:

autostat

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب