جمعه 7 اردیبهشت 1403

تست ترن ست برقی با منبع انرژی باتری در آلمان توسط آلستوم و راه‌آهن آلمان

تست ترن ست برقی با منبع انرژی باتری در آلمان

تست سرویس ترن ست برقی با منبع انرژی باتری تایید‌شده در آلمان توسط راه‌آهن آلمان و آلستوم آغاز شد. ترن ست برقی با منبع انرژی باتری (BEMU) محصول آلستوم، خدمات درآمدزایی مسافربری خود را در Baden-Württemberg آغاز کرده‌است. سرویس آزمایشی نیز از ۵ فوریه در باواریا انجام شده‌است. شرکت تابعه حمل و نقل منطقه‌ای راه‌آهن آلمان، DB Regio، این قطار را در دو مسیر عملیاتی می‌کند.

بنابر ادعای مدیرعامل DB Regio، هدف راه‌آهن آلمان پاکسازی آب و هوایی تا سال ۲۰۴۰ است. به گفته او، اولین سرویس مسافربری ترن ست برقی با منبع انرژی باتری، قدم بزرگی را در راستای قطارهای بدون آلایندگی در حمل و نقل منطقه‌ای آلمان فراهم می‌کند.

از سال ۲۰۱۶، آلستوم و دانشگاه فنی برلین بر روی توسعه ترن ست برقی با منبع انرژی باتری با یکدیگر همکاری می‌کنند. این ابتکار تحت حمایت سازمان ملی هیدروژن و فناوری پیل سوختی قرار گرفته و وزارت دیجیتال و حمل و نقل روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌است.

پروژه ترن ست برقی با منبع انرژی باتری، در جستجوی راهی برای ارائه یک جایگزین پایدار و همچنین فراهم کردن حمل و نقل ریلی پاک در آلمان است. بنابر گفته‌های رئیس منطقه DACH آلستوم، آینده حمل و نقل، در وسایل حمل و نقل جایگزین است و راهکارهای همه جانبه این شرکت، حمل ونقل ریلی پایدارتری را در آلمان فراهم می‌کند.

شرکت خودروهای ریلی فرانسوی آلستوم به‌طور جداگانه، گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2021/22 را اعلام کرد که در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. در بازه زمانی ۳ ماهه، این شرکت بالغ بر 5.21 میلیارد دلار سفارش ثبت کرد و فروش آن به 4.42 میلیارد دلار رسید.

منبع:

railway-technology

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب