پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ایستگاه‌ های شارژ گروه روس هیدرو رکوردهایی را برای تولید برق ثبت کردند

ایستگاه‌ های شارژ گروه روس هیدرو

در ماه ژوئن سال 2022، عرضه برق در شبکه ایستگاه‌ های شارژ گروه روس هیدرو در خاور دور به بیش از 54.5 هزار کیلووات ساعت رسید. این بالاترین رقم از زمان شروع فعالیت این ایستگاه‌ها در سپتامبر 2019 است. حداکثر رکورد قبلی در سپتامبر 2021 و در سطح 51 هزار کیلووات ساعت ثبت شد.

امروزه شبکه گروه روس‌هیدرو شامل 60 ایستگاه شارژ سریع در 10 منطقه روسیه است. روزانه حدود 250 خودروی برقی بر روی آن‌ها شارژ می‌شوند و تعداد کل کاربران شبکه به 5800 نفر رسیده‌است. برنامه‌ریزی شده که تا پاییز 2022، تعداد ایستگاه‌های شارژ الکتریکی سریع به 100 ایستگاه افزایش یابد.

” بخوانید: گسترش شبکه ایستگاه‌های شارژ خودرو در مسکو

گروه روس‌هیدرو همچنین در حال اجرای پروژه بزرگ جاده ابریشم است که بر اساس آن، شبکه شارژ هلدینگ انرژی، پایتخت روسیه را به مرکز استان Primorye متصل می‌کند. این پروژه شامل نصب 80 ایستگاه شارژ در تمام طول مسیر با حداکثر فاصله ۱۵۰ کیلومتری بین هر ایستگاه است. جاده ابریشم از 23 نهاد تشکیل‌دهنده فدراسیون روسیه می‌گذرد.

در توسعه این حوزه فعالیت، ماه گذشته گروه روس‌هیدرو و گروه سولرز، اشتراک خودروی الکتریکی Green Crab را در شهر ولادی وستوک راه‌اندازی کردند. به علاقه‌مندان، خودروهای برقی JAC iEV7S بصورت دقیقه‌ای، 12 ساعتی یا روزانه اجاره داده می‌شود که از طریق برنامه موبایل Green Crab Carsharing برای iOS و Android کنترل می‌شود.

منبع:

eprussia

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید

لطفا نظر خود را وارد نمایید
لطفا نام خود را وارد نمایید

آخرین مطالب